HANDTVÅL!

Asså jag tkr inte om den dåliga uppdateringen... Men jag vill inte skriva tråkiga inlägg. Så. Ah.
Hejdå.


NEJ! Jag har lite bilder iaf :)
Jag var på Maxi idag (no shiet.) och såg att de sålde handsprit för 20 spänn. Asså jag skulle aldrig köpa handsprit, för jag tkr att det är onödigt. Inte ens för 10 spänn skulle jag köpa handsprit. Men den var precis vid kassan och 20:- lyste i rött framför mig, så jag impulsköpte. Men nu när jag tänker efter så är det skitbra att ha i hansväskan och använda som tårgas :D.

Jag har köpt 4 deos denna månad. INTE OK. Men 10 spänn på Ica Väst ^.^ (yes I went there)

Jag har provat 3 olika sminkborttagningsmedel i mitt liv. Det som har funkar bäst och är billigast är HANDTVÅL! Asså hallå, jag tänker inte pröjsa 66 spänn på något som kan kosta 10...

Morsan köpte leggings till mig idag. 50 spänn på MQ, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback