Idag fyller min blogg 1 år!

Idag fyller min blogg 1 år!
Tänk att för ett år sedan så började jag min blogg och har försökt att uppdatera varje dag. Vilket jag inte riktigt har gjort, men ungefär! Shit, det känns kul faktiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle få regelbunda läsare, jag trodde typ att de skulle vara 3 pers. Men jag har ungefär 16 regelbunda och resten är random, tror jag. Lr det kanske är så att alla mina 22-30 läsare är regelbunda? Njaa, vet inte! Haha, men kul iaf. Det kanske låter lite med 22? Men för mig är det helt fantastiskt. Att folk faktiskt tar sig tiden att gå in och kolla min sida på internet. Man lägger ner tid för mig. Det är jävligt kul. Jag tror inte att jag skulle uppdatera lika ofta om det inte vore för er. Så tack!
Jag kommer absolut att fortsätta bloggandet, jag vet inte om jag kmr att sluta. Jag har iaf absolut inga planer på det. Fortfarande så är syftet för min blogg att det ska funka som en dagbok. Så att jag i framtiden kan gå in och kolla vad jag gjorde varje dag. Fett coolt! Jag älskar att det har utvecklats till videoinlägg, sånginlägg och mer personligt skrivna inlägg. Jag vet att jag inte skulle vågat göra dessa saker för typ 2 år sedan, men nu gör jag det! Tack vare bloggen. Helt underbart!

Tack till er som följt min blogg, fortsätt att göra det ;)
Ha det muu <3


Kommentarer
Postat av: hanna

GRATTIS GRATTIS :D:D:D

2011-01-18 @ 22:55:49
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback