Inköpt från Coop och Maxi!

Är jävligt shoppingsugen idag. Så lite fler saker blev inköpta när jag var på Maxi oxh Coop idag.
Mkt reklam om dessa, så jag vill try them out. Det kmr att bli en review senare. 10 spänn styck på Coop.

En badbomb från Maxi, denna ska vara lugnande. 22 spänn

Denna andra bomben är min favorit! Den kostar 25 spänn och är skitbra! Värt pengarna som in i helvete, denna ska jag köpa regelbundet. Detta är andra gången jag köper den.
Känslan är som att vara på spa. Det flyter blommor runt omkring dig, vattnet är havsblått och det luktar jättegott!

Morsan ville att jag skulle ha en stor kalender, så jag drog till Coop och köpte en för 40 spänn!

Järntillskott. Dessa är receptfria och kostar 67 kr på apoteket. Ska vara skitbra för vegetarianer och gravida! Haha, personen på apotektet undra om jag var gravid. Öh, tack? Haha, jag ba "nej bara vegetarian, just nu!".

Fuktkräm från apoteket för 68 spänn.

En filt för 10 spänn på Coop. Det är nämligen så att Tira är med mig när jag sitter vid datorn och kollar på film, speciellt om mamma inte är hemma. Så jag köpte en söt babyfilt till henne.


Asså det här med tamponger är jävligt underskattat hemma hos mig. Både morsan och mormor tkr inte att det är bra med tamponger. Så jag har ju hakat på. Men senaste gången jag hade mens så kände jag att jag ville ha tamponger. Jag har ingen aning om vrf, men det känns typ diskretare och bättre. Så nu är det jag som står för tampongerna i huset. *Just so you know*. En annan sak jag tänkt på, som jag läste på Katrins blogg. Vrf ska vi betala för tamponger? Asså joo visst; det är folk som tillverkar de, de ska ha lön. Men jag menar att vi måste betala för något som vi inte valt alls. Varje/varannan månad lägger vi ut pengar på saker som killar inte behöver lägga pengar på. Toapapper är ju också nått vi behöver, som vi inte valt. Men alla skiter. Mens är det bara tjejer som har. Tänk på det, nästa gång ni är och handlar tsms med er kille, be honom stå för tampongerna, bindorna och trosskydden!
21 spänn på Maxi. Hur mkt blir det på en livstid?

Kommentarer
Postat av: din kära vän i stenhagen

om du ska börja använda tamponger på heltid, köp då ett stort pack på apoteket, 100 st i en för 100 kr ;)<3 puss !

2011-01-29 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback