Inköpt i Estland

Vi köpte en kalender. Anledningen till kaninen? Haha, det är kaninens och kattens år!

Skitbra vattentät kajalpenna. Den här är skitbra, SKIIITBRA! Och den kostade 14 spänn... Anledningen till att jag inte köpte fler var för att jag trodde verkligen att den skulle suga, men jag behövde en till kajalpenna. Så jag såg denna och ba, aja tar denna då! Ajaj, jag ska be mamma köpa 3 till!

Puder behövde jag också, så jag köpte en för 15 spänn och den här är också JÄTTEBRA!!! Haha, galet.

Jag vet inte vrf jag köpte plåster? Jag tror att anledningen var att jag ville ha i väskan ifall att och sen behövs det hemma också, de kostade 5 spänn, så why not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback