Jag kan inte somna

Jag kan inte somna. Jag har försökt. Jag gick och la mig halv två, kollade på film i en halvtimme, stängde av och skulle sova, låg och vred mig, kände mig uttråkad, gick på toa och klockan var 05.00!! Galet, jag har inte sovit någonting. Jag vill inte ens sova. Men det kmr jag att vilja på dagen och det får jag INTE göra. Jag har en massa saker att fixa inför imorgon (drar på kryssning med fabulous people) och om jag somnar på dagen kmr mitt schema att rubbas helt! Jag är som en bäbis, TILLBAKS TILL FASTA SOVRUTINER!
Men iaf, coffee will keep me strong och så går jag och lägger mig tidigt I guess. Saker som ska göras idag;
  • Ut med Tira!
  • Fixa mina extensions
  • Göra om min franska manikyr (not nöjd)
  • Göra pizza (Jag tänker inte betala apdyra pengar för att äta buffe, vi klarar oss med hemlagat) I figure that pizza will last a little bit (haha, bit=slice :D ).
  • Fixa lite snacks, dricka (SAFT) e.t.c.
  • Hitta en normalstor väska, packa den med kläder, smink- och hårprodukter, mat, random shiet.
  • Städa stora rummet och mitt rum
  • Bada med mina underbara badbomber
  • Somna så tidigt som möjligt för att få en vääääärd nästa dag :D
That's pretty much it. Men massa andra småsaker också. Jag kmr att ta bilder och uppdatera som vanligt idag. Men jag vet inte hur jag ska göra med helgen. Vill ni ha tidsinställda inlägg? Lr ska jag bara uppdatera skiten ur er på söndag, med bilder, videos och hela tjottaflånget (I don't know)? Vi får se hur jag gör, om ni har synpunkter lr tips. Kommentera bara. Det räcker med; "tidsinställt!" lr "tjottaflång!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback