JAG SPYR PÅ ER!!!

Jag har sett det skönaste klippet i världshistorien. Nån la upp den på facebook, och jag föll för det här klippet så fort jag såg det.
Det här är till alla er patetiska nollor som klagar hela tiden. Asså jag står inte ut med er, ni borde förintas! Ni som klagar på era pojk-/flickvänner om saker som inte ens kan göra någon skillnad, ni som klagar på att ni "mår dåligt" för att få folk att tycka synd om er, ni som är så jävla bortskämda att ni inte ens vet vad ni skryter om, ni som äcklar mig genom att bete er som ni gör. Om du har tagit åt dig av detta, GÖR NÅTT ÅT SAKEN! Fattar ni att det finns folk som faktiskt mår dåligt och behöver proffessionell hjälp!? Inser ni att det finns barn som svälter i bl.a. Lettland, Indien, Etiopien, Uruguay!? Förstår ni att det finns djur som plågas varje dag, utan någon som helst anledning!?
Det som gör att jag typ vill spy är när jag sätter mig vid datorn, facebook är framme och alla fjortis/emos skriver och klagar. Asså JAG SPYR PÅ ER!!!! Detta är verkligen inte riktat till en person, det här handlar om flera. Ni är så äckliga människor, jag fattar inte hur ni är uppfostrade!?
Detta är ägnat till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback