Nej, men nu ska jag ju städa!

Berri skrev "städa", för att hon visste att jag inte skulle städa. Men hon vet ingenting! Haha, jag ska städa :D, lite iaf. 2-3 rum för då slipper jag det imorgon.
Morsan kmr hem på fredag. Känns helt ok, men jag vill ha en vecka ledigt till om jag skulle få välja. Men pengarna börjar ta slut...
Imorgon är det engelska och svenska, sen ensemble. Ganska chill dag. Dock vet jag inte hur pepp jag är på engelskan. Jag har inte varit där på 4 lektioner. Jag hatar vår lärare, men what to do?
Jag har blivit helt beroende utav ostbågar. Typ helt totallt galen i ostågar. Det är såå gott? OMG, har jag blivit Maria Montazami... :O
<3

Nej, men nu ska jag ju städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback