Stämningsapparat?

Ingen kör var det idag! Jag vet inte vrf, jag har ingen koll på när den börjar heller, men idag var det helt tomt och mörkt i körkan!
Jag var iaf på gitarr och lärde mig "Free Fallin'". Den finns på Ultimate-guitar, men det är sååå mkt enklare och bättre att lära sig från honom. Så jag lärde mig en annan version av den, han justerar efter min röst också, vilket är bra!
Åhh, jag drog torraste skämtet idag, och så blev det konstig stämning -.-'. Jag säger;
- Jag har inte med mig gitarr, men jag tog med mig capo och stämapparat.
- Ah, men det är jättebra, jag har en massa gitarrer här.
- Haha, jag har tränat på att säga stämapparat sedan jag köpte den. Förr kallade jag den alltid för stämningsapparat.
- Haha, jasså? Ja, men det är ju inget vi behöver här inte :).
-Heh, ehh, nej, asså, heh, ah. :$
Och det som bidrar till den skämmiga stämningen är att han faktiskt ser riktigt jävla bra ut. Asså en kille som spelar gitarr och ser bra ut för att vara 25 år, what more do I need?
Åhh, jag känner att denna dag är väldigt Lottafierad "/. *Lotta, om du läser detta: I LÖV JU! <3*
Stämningsapparat, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback