Jag antar att ni vill se bilderna från igår

Jag vaknade 14.30 idag, fett skönt! Ingen som stör, ingen som säger åt en saker, jag är helt själv hemma med Tira och det är så det ska va'.
Jag antar att ni vill se bilderna från igår. Here they are...
Pannkakor at Lottas place, vi snackade och delade ut julklappar.



Jag fick

Sen drog jag hem och fixade maten, mig själv och Tira

Drog till Alva runt åtta och åt en massa god mat, spelade alfapet, snackade, gick ut och kollade fyrverkerier. Så jävla skön och mysig kväll, kunde inte ha önskat mig en bättre nyårsafton just i år.


Hoppas att ni hade en helt fucking värd kväll och hoppas att 2011 ska bli 1000 ggr bättre än 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback