I Tallinn

Nu är vi på väg till stan och ska kolla runt lite på billiga badbomber (haha, min sysselsättning för idag!) Sen klockan 13.00 ska jag till massören och sen till mataffären är och köpa lite mat innan vi ska på båten. Jag träffar upp mammas mostrar klockan 16.30 vid hamnen och sen drar vi tillbaka till Sweeeeden!
Morsan stannar här i en vecka, så jag kan knappt vänta tills jag kmr hem! Jag ska få träffa min underbara Tiramisusi imorgon!!!
Hähääää, alla mina klasskompisar sitter säkert i skolan ju nu och pluggar their asses off! Medan jag chillar i Estland. Lr asså jag vet inte om man kan chilla i ett av Europas fattigaste land? Nu har de euro här också, hur tänkte de!?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback