Haha, Valentina är cool! Tiiieewwwp

I onsdags så kom vi i tid till båten, fatta hur nästan omöjligt det är att komma i tid med min mamma ^.^.
Spelar ingen roll om hur kallt lr varmt det är, isglass är alltid bra!

Denna hade jag med till skolan idag, för morsan var tvungen att köpa. Hennes argument; "Det är billig!"

Ego-Emo

Haha, Valentina är cool! Tiiieewwwp

Vrf heter det så här!?

Bio mitt i gallerian, så smart!

Drinkilicious!

Jag skyndade mig tillbaka till skolan idag. Då möttes jag av en glad Alva...

That's pretty much it! Jag ska till maxi just nu och köpa lite saker tills ikväll. Ikväll kmr Alva, Alex och Lotta hit. Vi ska kolla på "The Sound Of Music", sen ska de sova över här.
Jag uppdaterar säkert mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback