Detta är mitt 1000: onde inlägg!

Gissa vilket nummer detta inlägg har? :D Detta är mitt 1000: onde inlägg! OMG, fett coolt. Gah, jag älskar att jag har uppdaterat nästan varje dag. Till skillnad från mina söta, fina vänner. Jag nämner inga namn. Lr jo, *mohahaha*. Samina, Aisha (tog bort sin blogg efter 3 dagar!?), Joel (-.-'), Alva (a), Sara W. (fast hon börjar igen :D), Cherpa och massa fler, kan inte säga för de är "hemliga" lr lösenordsskyddade. UPPDATERA! Puss <3
Men asså hallå, detta är ju fett kul! Men som jag sagt så många ggr förr, jag skulle inte ha fortsatt om det inte vore för att ni läste bloggen. Så tack så mkt! :)

Dagens outfit

Josephine ritade av mig och Tira :)

Så här ser Alva ut ibland...(vaskarrujörah?)

Haha, första teckningen är på mig och mina barn

Det här är Lottas framtida hund. Den ska heta Göran! -.-' *märk Thereses* Haha, pickis är allt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback