Asså jag har inte sovit på hela natten

Asså jag har inte sovit på hela natten. Jag känner att jag ska gå och lägga mig när jag är trött, speciellt nu när det är lov. Men jag har inte velat gå och lägga mig, jag har inte ens varit trött.
Men när man väl är uppe så hittar man ju ändå på saker att göra, saker man normalt inte skulle ha tid med. Jag tkr att vi alla borde vara som Edward i "Twilight" och aldrig behöva sova, man får så mkt gjort! Fast jag är ganska säker på att vi till slut skulle göra så att även dom timmarna inte skulle räcka till, det är så de flesta människor fungera. Vi måste alltid stressa och känna att vi alltid måste ha någonting att göra "senare", we feel alive that way!

Så det jag basically har gjort är fransk manikyr, sorterat mitt skåp, fyllt diskmaskinen, städat mitt rum och badrummet lite, tänt ljus, gått på långpromenad med Tira, kollat en massa youtube-klipp, kollat på åtta "Keeping up with the Kardashians"-klipp, kollat på "Tre systrar och en mamma", sorterat bilder och musik på datorn. Helt randoms stuff, som jag normalt aldrig skulle göra för det finns alltid "någonting annat".

Före

Efter

Koftorna fick jag hänga på ett annat ställe och jag hittade bara 3 "lediga" galgar!!! Så det hänger typ 4 på varje ^.^


Nu känner jag mig trött och jag ska sova. Det är nämligen idag min morsa kmr hem, inte igår. Så vi får se när jag vaknar. Men Tira är utgången(!?) och allt hemma är intakt, så sleep away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback