Ett fort åt Tira

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Sedan dess har jag keeekat mat (lax i ugn... <3) och suttit vid datorn! Jag skrev ett viktigt mail till min studierektor idag, nu får vi se om 3:an blir lika förjävlig som 2:an? ;)
Jag är fett trött, asså det känns som att jag kmr somna vilken sekund som helst. Min mamma och Tira känner samma sak och sover just nu i MIN säng...

Haha ni måste se detta! Morsan köpte ju en matta på Rusta. Den var ihoprullad, så när man rullade ut den var den lite bucklig. Min morsa tar då fram alla böcker i bokhyllan och börjar lägga de på det "buckliga". Hahaha, så import-style!
Sen kmr vår granne och ser detta. Hon kollar konstigt på mattan och morsan säger;
- Vi vill att matta ska vara rak! Du vet, den var rullig!
- Jahaa, jag trodde ni hade byggt ett fort åt Tira!
Jag LOL:ar. Hhahahah, fan vad fult! "LOL:ar". Hhahahahhhaha. Iaf;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback