Vi förstår varandra!

Jag vaknade klockan 15.00 idag. PANIK! Ni förstår man har inte råd att vakna sent när man är själv hemma med hunden, annars är det uppskattat. Men jag och Tira funkar ändå väldigt bra tsms, vi förstår varandra. Hon fattar att jag vill sova länge och jag fattar att hon vill ut och kissa. Så de senaste tre dagarna har vi gjort så här; hon väcker mig klockan elva, jag släpper ut henne på balkongen, hon kissar snabbt som bara den, hon rusar in så fort hon är klar, jag stänger balkongen och sen sover vi i två timmar till. Vi förstår varandra! Hon är en så jävla smart hund, ni anar inte!

Men jag har hunnit äta frukost, gått ut med henne och gjort lite saker vid datorn. Men jag ska städa min jävla garderob nu, lr sortera kläder... Asså jag behöver mer plats! Kanske ta över lite mer i "lilla garderoben"? Ahh, men så får det nog bli! Före- och efterbild ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback