Samsung Galaxy

Så jag drog till maxi och handlade det som skulle handlas. När jag kom hem så mötte jag Nowas blivande ägare och tog emot tingpengarna(?). På måndag är sötisen redo för sitt nya hem.

Efter det kom mamma in i rummet och sa att jag fick åka till Maxi och köpa en ny mobil om jag ville. (För er som inte vet så har min mobil pajat totalt och jag har använt mina supersnygga/moderna Siemens).
Morsan tyckte att jag behövde en ny liiiiiite fräschare mobil, tack morsan! Det fick bli en skön Samsung Galaxy.
Nu sitter jag här och lär mig hur den fungerar, tydligen kan man in på internet med den och den har GPS och grejer, har INGEN aning om hur man fixar det... Men, men jag kan smsa och ringa (y).


Kommentarer
Postat av: Linda

Menar du allvar att du dissar din superduper snygga siemens som jag är så grymt avundsjuk på? Haha :D

2011-07-07 @ 01:03:41
URL: http://everypartofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback