Mina tankar om vad som hänt i Norge

Måndagar behöver inte alls vara dåliga :D. Även fast jag hade mycket att göra idag, så har jag aldrig varit gladare eller piggare efter jobbet som jag är just nu.
Imorse drog jag till skolan och allt gick bra där, ALLA rätt på stencilen, muchos bra! Sen erbjöd Berri sitt busskort till mig, så hon fick cykla hem på min cykel. Jag drog till jobbet, jobbade med Alva till 18.00 och har varit hemma ett tag nu.
Imorgon kanske jag gr ett videoinlägg med Alva på jobbet, så ni kan få en liten överblick vad det är vi har att handskas med dessa dagar.

Och nu till lite seriösare saker. Jag gjorde ett videoinlägg idag om mina tankar om det som har hänt i Norge. Bara för att jag känner lite skyldighet att nämna något om mina tankar om det. Det fick bli ett muntligt föredrag.


Kommentarer
Postat av: Sara Wikis

Jag håller med dig fullständigt på punkten om att han inte förtjänar att dö utan att han måste få leva med det han har gjort och konsekvenserna utav det! Och detta terrordåd har fått en motsatt effekt av vad Anders Behring Breivik ville. Istället för att få nationalism och islamofobi så har människorna i samhället gått samman mot detta äckel vilket är mycket bra!

Bra sagt! :)

2011-07-25 @ 23:46:17
URL: http://swikberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)



Va gärna med och tävla om dagens blogg för att få chansen att ta del av mina 800-1000 läsare.



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-26 @ 14:47:59
Postat av: Maja

Helt rätt! Nått jag stör mig på är att han ska se så jävla nöjd ut på alla bilderna, han ska få leva med dom minnena om vad han har gjort i hela livet tills hans sista andetag. Då har han fått sitt straff.

2011-07-26 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback