Vad vi jobbar med

Jag hann inte göra inlägget om jobbet eftersom jag hade lite saker för mig. Iaf, jag är hemma från jobbet nu och kan skriva i lugn och ro :).
Igår var alltså första dagen som jag och Alva jobbade. Det är bara vi två där. Vi klipper gräs, sågar bort buskar, använder lien för att skära bort högt gräs, använder skottkärran för att ta bort gräs, krattar e.t.c. Allt detta gör vi på en stooooor trädgård och under veckan kommer vi att fortsätta jobba med en "gång" in till stugan (som trädgården omringar). "Gången" är som en allé fast inte riktigt. Iaf, vi kmr att såga en massa träd, klippa buskar o.s.v.

Just idag så krattade vi bara bort pinnar och kottar, Alex var också där och pluggade lite inför hennes körkortsporv (yeeiiy, heja på henne!) och höll Tira sällskap ^.^. Imorgon blir det självklart mer jobb. Vi börjar nio och slutar sex imorgon+fredag.

Nu ska jag fixa käk inför imorgon och kolla olika bloggar, just nu har jag 60 olästa nlägg. That's what you get when you don't read them in two days.

(Inga bilder ännu eftersom vi jobbar hela tiden, om vi inte jobbar så tar vi välförtjänta pauser för att dricka vatten, käka m.m.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback