Ahh the silence <3

Just när jag bestämt mig för att börja uppdatera bloggen så shuttar internet ner. "Com Hem" suger balle, för er som inte visste det. Så jag har klarat mig utan internet sedan igårkväll, abstinens :'(.
Iaf, fick nyss tillbaka internet och ska uppdatera mig lite om vad som händer i världen.

Idag var det ju sista skoldagen för denna månad, jag ska tillbaka i slutet av juli. Men jag gjorde några uppgifter, blev klar och drog hem. Morsan kom runt tolv, mormor och hennes syster drog vidare till Sthlm. Nu är jag själv hemma, eftersom morsan jobbar natt.
Jag ska kolla på "Vänner" och äta god mat senare ikväll, ahh the silence <3!
(kan inte lägga upp en bild p.g.a. blogg.se. Vrf failar allt tekniskt med mig just nu?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback