Från och med du

Skolavslutingen är avklarad. Äntligen ingen mer "tvåan". Jag hatade tvåan. Tvåan var inte bra, inte bra alls. Nej, snart kör vi tredje gången gillt(?), fast jag älskade ju ettan. Men aja!
Vi hade en vanlig avslutning och sen gjorde jag prov. 130/190, najs bajs. Så nu är jag klar med det. Jag skulle vilja ta en djup suck och bara blåsa ut allt som har med skolan att göra, känna mig nöjd över att allt är klart och sova skitlönge från och med nu. Men jag har ju sommarskola som jag ångestar över. Men de blir bra, allt blir bra *keep telling myself that*

Nu sitter jag hemma och väntar på Alex och Alva som kommer hit. Vi ska snacka och mysa, sen klockan fem ska vi till fyris park och hjälpa till på ett bengaliskt/svenskt bröllop. Jätteroligt, plus att man får lite cash (som kmr gå till att chipmärka min fina Nowa). Lovely! (y)
Är denna redan gammal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback