I korta drag

För en stund sedan drog Alex och Alva hem. Vi har haft det fett mysigt och kul, drf har jag inte kunnat uppdatera.
Igår såg jag, Alva, Alex och Lotta på "Something borrowed". Sen drog Lotta hem till sig, för stackarn är sjuk. Jag, Alex och Alva cyklade hem till mig i regnet.
Sen åt vi mat och massa andra godsaker och kollade på "Tur&Retur". Vi vart trötta och lade oss typ efter det.
Jag drog till skolan imorse och kom hem 2 timmar senare. Då var det dags för frukost och annat mys.
Hihi, detta är alltså beskrivet i korta drag, vi har hunnit med så mkt mer. Men det kmr roliga bilder ikväll.

Just nu ska jag egentligen vara på gitarr, men jag är alldeles för trött + att det var frivilligt. Nu ska jag fixa lite käk till mig och kolla på serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback