Ibland är det riktigt fint med grannar

Jag drog till konserten i kyrkan, det var väldigt fint! Jag glömde kameran hemma, så kunde inte ta kort eller filma. Sen åkte jag till Ica Väst och handlade grädde till Tira, fick sen skjuts hem av grannen. Ibland är det riktigt fint med grannar. Nu har jag comviq också, tack vare en annan fin granne! (y)

Nu ska jag snart lägga mig, jag är väldigt nervös inför imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, men det blir nog bra. Jag träffar Berri innan, så det känns tryggt! Sen träffar jag säkert folk jag känner där.
Senare på kvällen så ska jag på bio med fina vänner, vi drar sen hem till mig och sover här.

Ciao, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback