Sista dagen is here <3

Sry att jag inte uppdaterade så mkt mer igår. Jag gjorde en massa saker och hann helt enkelt inte med datorn, bara på kvällen men då skulle jag sova.
Igår drog jag till stranden en stund för att chilla med mamma och mormor. Vi drack lite juice and stuff sen drog vi till ett litet café för att jag skulle äta mat. Där satt vi i några timmar och käkade, snackade och drack. Sen drog vi tillbaka till hotellet, fixade oss, gick ner och käkade och drog till stan för att köpa lite presenter. Runt elva var vi hemma och då passade jag på att chatta med fina vänner och packa väskan, FÖR IDAG ÅKER JAG HEM! :D Wiiiiiiiiie

Just nu är jag klar, vi ska alldeles strax ut ur hotellrummet och vänta tills klockan blir 21.00... Aja, mormor och mamma ska chilla vid stranden och jag ska chilla i hotellet. I know I'm kinda lame, men jag tänker inte göra onödiga saker innan vi åker härifrån, I NEED MY CONTROL I TELL YOU!
Hihi, nu ska jag köpa vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback