SJUHUNDRA PERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är äntligen hemma! Herregud en sådan kväll det har varit. Helt galet! Jävligt fint, coolt, hektiskt, stressigt, galet, svettigt, argt, glatt, underbart och kul har det varit :D.
Jag har ju inga bilder eftersom det inte fanns en enda stund då jag kunde ta det lugnt och kanske ta en fin bild. Nej, nej. När de sa jobba så menade de jobba!!! 700 pers som är i behov av vatten, toalett, tallrikar, varmt vatten, läsk, mat, tårta, kaffe, te e.t.c. SJUHUNDRA PERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag helt slut, men ville skriva inlägget eftersom jag kommer att vakna seeeent imorgon. Morsan drar till Estis, så det blir ju festis. HAHAHAAHHAHAH (jag är trött)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback