Till maxi och ta ut pengar åt grannen

Om jag hade nått att skriva om så skulle jag det. Men det händer inget. Speciellt inte idag, jag är alldeles för trött. Jag ska snart till maxi igen och ta ut pengar åt grannen. Sen ska jag hem och sova.
Imorgon är det lite skola. Vi ska fika med klassen och leka lekar. Efter det åker jag och Alva hem till mig, vi ska senare dra till en liten "infogrejs" här i Stenhagen, haha svårt att förklara, berättar sen.
På fredag är det ju avslutning, underbart! (jag har iofs sommarskola, BUT STILL!) Vi har inte planerat något speciellt faktiskt, förra året drog vi till en restaurang men i år har vi inte nämnt något. Jag kanske kan fixa ett litet knytkalas, who knows.

Förra året, oh so young!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback