Inköpt från Gina, H&M, Maxi e.t.c.

Jag fick inte med mig så jättemycket, men jag är nöjd.
Kläder
Casual klänning från Gina, 100 spänn

Basic top från New Yorker, 35 spänn

Jeansbyxdress (?), cool iaf! 75 spänn på H&M

Biker pants från Gina, 59 spänn. (Var tvungen att ta bild från hemsidan eftersom jag har mina på mig just nu)


2 par trosor från Åhléns, 69 spänn/par


Skönhetsprodukter
Body Butter från ÖoB, 29 spänn

Eye make-up remover från Maxi, 40 spänn

Schampoo & balsam från Ica Väst, 25kr/styck

Scrub från Maxi, 68 spänn (Min förra tog slut, hade den sedan oktober)

Toner från Maxi, 44 spänn (återigen, min andra flaska)

Torrschampoo från H&M, 40 spänn

En minimascara från H&M, 10 spänn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback