Är du över arton år och känner mig?

Nu är jag hemma. Har ätit mat och ska dra till maxi nu.

Fick idag reda på att jag har en liten släng av OCD, vilket känns så där lagom nice.

Morsan vill dra till Kreta 12:e maj, mormor hänkar på. Men jag vet inte om jag kan! 6:e maj är det beräknat att Tira ska föda. Det ultimata vore ju om någon kunde bo här i en vecka, sen kmr jag tillbaka (mamma ska stanna i två). Men det kan jag väl inte efterlysa? Lr...

Hej!
Är du över arton år och känner mig? Ah men vad kul :D. Vill du bo i mitt hus och ta hand om Tira + valpar i en vecka? Du måste vara kunnig inom hundområdet och inte släppa in någon. Om jag hör att du haft folk här, skär jag halsen av dig. Du måste vara normal. Du får inte röka lr dricka. Du får kolla på TV och har fri tillgång till trådlöst internet. Om du stökar ned så skär jag tunga och näsan av dig.
Du kan få en liten slant för det.
Passar detta in på dej? Mail mig på fb :D Puss!

Något sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback