Chilla med liten godispåse

Hejsan! Vaknade för inte så länge sedan och har käkat frulle och gått ut med Tira. Idag händer faktiskt inget spec. Det är första gången denna vecka då jag bara can sit back and relax.
Just som jag skriver denna mening kommer jag på att jag ska till "Fyrishov" med Erica idag. Fan, hur kunde jag glömma det? Aja, jag får skicka ett meddelande och skjuta upp på det.
Annars så står ju bad ändå på schemat. Det är söndag och söndag är alltid spadag! :D

Nu ska jag kolla på någon mysig film och chilla med livet och en liten godispåse (y)
Lite bilder från igår.

Hahahaha, njut av denna skönhet ett tag. Jag är ganska säker på att jag kmr att få ett argt meddelande av en viss person om att jag ska ta bort denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback