Dirtylobsters

Hej! Vad händer? :D
Alva nämnde att jag inte bloggade lika ofta nu längre. It's true, men jag tkr det är så tråkigt med en blogg utan bilder. Tkr ni det är kul att läsa typ bara text? Om ni gör det, så kör jag på! Men snart är kameran tillbaka, det har varit där i evigheter förfan!

Idag så skrev jag det där jävla genetikprovet som inte alls gick bra. Jag hade satsat pluggandet på helt fel saker... Sen satt jag och pluggade matte med Alva och sen drog jag på extramatte. Fan, så fort jag lägger manken till och försöker med matten så kan jag ju. I hate when other people are right... Cred to them. Men iaf, jag har ett nytt gammalt dilemma. Förra gången jag skulle köra så blev jag sjuk. Nu kör vi.
Hela nästa vecka ska jag komma i tid till varje lektion och inte skolka en endaste dag. Haha, good luck? I will need it :). Vad ska straffet vara om jag inte håller det? Tips?

Nu ska jag iaf till maxi och handla lite saker, t. ex. valerina (y).
Dirtylobsters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback