En fin ny skärm var allt som behövdes!

Av mormor fick jag och morsan ett nagelkit som ska innehålla naturliga produkter från döda havet. (Av allt man kan ha på en nagelkit-förpackning så väljer det att ha en halvt naken kvinna utan smink, wtf?)

Jag fick också en hårspray, min tog nyss slut, och självklart choklad. ^.^


Igår försökte vi fixa vår gamla dator, men den vägrade funka. Skärmen slocknade gång på gång. Imorse sa morsan att jag och Mitra kunde dra till "Siba" och köpa en ny dator och skärm.
När vi kom hem så provade vi att koppla den nya skärmen till den gamla datorn, och mkt rätt, allt funkade som vanligt. Fantastiskt! Imorgon ska jag lämna datorn och så kommer jag att köpa den sen när den gamla dör (Istället för att ha 2 fullt fungerande datorer hemma i onödan).
En fin ny skärm med en läskig kvinna på. (kom med på köpet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback