En liten paus, tills vidare.

Hejsan allihopa!
Jag ska sluta blogga ett litet tag. Jag lägger inte ner bloggen. Utan jag ska bara chilla lite. Jag har ingen dator och min kamera är inte tillbaka. Det kanske är ett omen? Haha, men jag kommer att få en ny dator snart hoppas jag och kameran ska jag ringa om!

Följ mig via bloglovin, så kan du se när jag börjar uppdatera igen. När jag väl börjar, så kmr jag inte att sluta. Det är inte så att jag kmr göra lite random inlägg då och då, utan jag kör minst 3 inlägg om dagen. Håll tummarna för att jag får en ny dator snart. Det kanske blir till helgen.

Sen när jag har min dator och kamera då kan ni ger er fan på att det kommer upp en massa bilder och videoinlägg!

Tills dess så hörs vi! (om du inte har bloglovin, så är det lätt att skaffa. Om du har mig på face så kommer jag att lägga upp första inlägget där.)

Ha det riktigt muu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback