Haha, sluta tänk!

Mamma köpte ett trimset från Jula till Tira. Nu är hon snart nakenfis, så fin! Asså den här trimmern är så bra och biter inte i skinnet överhuvudtaget! Så för er hundägare: Jula. 300 spänn. Tyst. Biter inte i skinnet. Precis. Sladdlös.

Jag ska ta och duscha lite snabbt nu. För den här brunkrämen luktar bajs. Men ger en jävligt fin färg, och jag har bara använt den två ggr.
Sen ska jag använda Valerina. Asså jag är lite rädd om jag ska vara ärlig. Tänk om jag blir jättehög? Eller om jag somnar på en sekund och dunkar huvudet i bordet? Jag tänker fixa mig inför sömnen: tvätta bort smink, borsta tänder, smörja in ansikte och kropp, fixa håret och ta på mig pyjamas. Sen ska jag ta 2 tabletter och vänta. Man ska ta en timme innna man går och lägger sig, men jag vågar inte riskera att somna med tandborsten i munnen. Tänk om jag tänker för mycket och tabletterna inte verkar alls p.g.a det? Haha, sluta tänk!


Kommentarer
Postat av: maddie

Hehe du kan nog vara lugn ang Valeriana. Det är ju bara naturmedel och har en snäll effekt :)

2011-03-02 @ 22:15:56
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback