Inception

Jag och morsan åt nyss räkor och guacamole. Just nu sitter jag med peel-off mask i fejan.

Imorgon ska jag sjunga med kören. Jag får verkligen se till att vakna nu! Sen på eftermiddag kommer Alva och Alex, vi ska baka pizza tillsammans, så jag var på maxi och köpte lite random skaer man kan ha på pizza. Lite senare kommer Lotta oh joinar (y).
Under tiden vi väntar på deg och shiet så ska vi kolla på film, grejen är att jag inte vet vilken. Jag vill gärna ladda ner någon skräck-komedi. Typ "Scary movie", men den är så uttjatad, finns det inga såna nya filmer?

Nej men snart ska jag sova, idag ska jag soman till "Inception". Jag msåte vara den enda personen som itne ett den än ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback