Jag har fattat grejen med "Solsidan"

Jag har aldrig fattat grejen med "Solsidan" förr. Jag såg det på fyran ibland, men det var liksom inget kul. Igår bestämde jag mig för att ladda ner båda säsongerna, bara för att se om det var så kul som alla säger att det är.
Dra mig baklänges, det är det ju! Om man kollar alla avsnitt så hänger man ju med också. Hahaha, asså jag har nog aldrig skrattat så mkt åt någon svenskt program. Jävligt bra. De får fortsätta med det där, så svennar fattar hur de är. Det där jävla Ove, han är ju roligast! Jag känner folk som är så, hahah! Hoppas alla kollar på "Solsidan"!


Kommentarer
Postat av: Alex

Bara för att korrigera. "Solsidan" gick på fyran - inte på ettan :O Och tack - för att du inte publicerar min kommentar på bloggen den här gången, don't like it much :) <3

2011-03-31 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback