Jag sitter på UKK just nu

Inatt drömde jag den sjukaste och läskigaste mardrömmen någonsin. Jag har aldrig vart med om något obehagligare. Jag rekommenderar inte att läsa "Candide" innan man somnar. Förjäkla sjukt!

Jag sitter på UKK just nu. En väldigt fint ställe måste jag säga. Jag har bara varit här en gång och då var jag här med Berri i några minuter. Men nu är jag här själv. Gratis internet, ingen som stör, fantastisk utsikt och en kopp kaffe jag köpte innan. Kan det bli bättre? Jo! Berri kommer alldeles strax och vi ska dra ner på stan. Jag ska låna bok och hon ska handla kläder, om hon fått sina pengar.

Sen är det ju hem och tapetsera! Det kmr att bli så fint. Men en sak undrar jag över. Kan jag sova i rummet ikväll? Jag menar p.g.a. tapetlim och skit. Vet nån? Berätta!
Det här är den fina bilden jag skulle ta för att visa er. Den inbyggda camen funkar inte alltid bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback