"Just go with it"

Ursäkte mig för att jag inte uppdaterat senare mot dagen. Men jag har inte haft tid. Det visade sig till slut att det bara var Alva som kunde komma, men det gick fett bra! :) Vi bakade 3 olika pizzor, snackade en massa och kollade på "Min låtsasfru". Filmen var tyvärr inte som jag förväntat mig, jag hade nog för höga förväntningar. Min mamma kom hem förra helgen och sa att den var jätterolig och att hon aldrig hade skrattat så mkt i sitt liv till en film. Lotta om härom veckan och sa att den var bra och rolig. Den var rolig ibland, men den var långtråkig och ganska förutsägbar.

Runt sju åkte Alva hem och jag städade lite, spa:ade och drog ut med Tira. Så nu sitter jag här. Jag måste verkligen gå och lägga mig om jag ska till skolan imorgon, och jag måste gå till skolan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback