Linnéas blogg :D

Maten was a success (y). Fisk i ugn och potatis, kan kanske inte gå så fel. Sedan dess har jag kollat olika hotell i Grekland. Btw, vi har ändrat datum till 19/5, så jag hinner ta han dom Tira och ev. valpar lite grann. Datumet passar bättre med skolan och så också. För jag såg att jag har en massa nationella prov under de veckorna mamma ville åka. Så nu blir det 19: onde maj i två veckor, vilket känns underbart! Just nu är det mamma, jag och mormor som helt säkert ska åka. Men jag tror att det blir fler. T. ex. mammas 2 mostrar och mammas kompis. Men det är inte säkert att de kan. Men för att vara på den säkra sidan så kollar vi lägenheter på Kreta ist för hotell.
Jag hittade ett sjukt snyggt och bra område, så vi får se om vi bokar där. Ju tidigare man bokar desto billigare blir det. Jag hittade ett ställe för 5000 spänn (tänk att det är två veckor, all inclusive och 3 pers.)
Men vi kan inte boka för än vi fått svar från de andra personerna.
Nu ska jag kolla vidare och hitta bra flygbiljetter.

Jag glömde helt bort att "så ska det låta" började igår! Jag trodde att det var ikväll! Haha, men fan vad underbart. Snart kommer en massa låttips upp på bloggen, som förra året :D.

Btw, min kompis Linnéa har startat en blogg :D, wohoo. Hon kan mycket om träning och hälsa, så hon vill inrikta bloggen åt det hållet.
Hon skriver om lite tips och så, och hon har sagt att hon kmr att uppdatera ^.^. Håll tummarna och checka in hennes blogg ;) http://showmethemoves.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback