Me-day

Hejsan!
Idag har jag haft en sådan där kontrollfri dag. Såna är väl sköna? :) En dag då man kan göra vad man vill när det faller en in. UTAN att känna dåligt samvete. Nu vet jag att en tisdag inte är bästa dagen att ägna sig åt sånt. Det är skola bla, bla, bla. Men det skiter jag i. En gång varannan månad släpper jag allt, för en dag. Jag har sovit 5 ggr idag, jag har duschat i en timme, jag har gjort pedikyr, jag har kollat på serier och filmer, och jag har bara ätit skräpmat. Jag har till och med haft min pyjamas på golvet. Mhm, indeed I did. Jag lät den ligga där en hel dag, och det känns förjävligt befriande.(I've got OCD, det är drf det är lite extra special.)
Idag är den där dagen jag utan dåligt samvete kan säga att jag skolkade, ljög för min körledare och sket i gitarren. Alla måste ha en me-day. När man har den kvittar, bara man har en minst en gång om året.

Det har varit perfekt väder för ett sånt här beteende också, AWESOME!!!
Imorgon är allt som vanligt, jag kanske skolkar eller ställer in något, men jag kommer att känna dåligt samvete över det. So I'll probably won't. Imorgon är det prov och senare har jag matte, sen ska jag hem och tapetsera.

Det har varit 22 grader på Kreta hela dagen idag, vilket också är awesome.
Jag kommer inte att lägga in en bild lr nått, för jag har ingen och helt ärligt så skulle jag ändå inte vilja. Inte idag, inte just nu. Imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback