Min cpiga dator...

Min cpiga dator har kraschat.
Vår kära dator som vi har haft i 5 och ett halvt år nu. Som vi omformaterat 16 ggr. Som vart där för oss i vått och torrt. Nu är den snart död.
Mitra ska komma hit och hjälpa den så mkt som möjligt för att allt ska bli så skonsamt som möjligt. Mamma vill ha kvar den till sig och köpa en liten bebis lapis till mig.
Vi får se. Men iaf!
Jag gör inlägg från skolan och så.
På tisdag ska min mamma till Siba och prata, så vi får se om en ny dator faktiskt blir köpt, lr om det bara blir snack. MEn hur ska jag klara mig!? Jag fattar inte. Jag har varit utan dator i 3 timmar nu och min fingrar hungrar efter tangenter. Jag kmr att dö lite grann :(.

Så till mina vänner: jag kmr inte att vara inne på facebook och skit, så smsa mig ist.

OMG, min bloglovin kmr att bli bombad, likaväl mina youtubeprenumerationer. Åhh fan :(.

Nu ska jag gå och ta ett bad, det är alltid där i vått och... Nej det blir bara i vått, men iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback