Mot "Rusta", not...

Gah, hatar att jag inte uppdaterar! Sry, verkligen men jag har ganska mkt nu, så fort jag får datorn så uppdaterar jag, promise!
Idag var jag i skolan som vanligt och sen ville morsan att jag skulle dra ner till "Rusta" med henne för att köpa mina tapeter. Så jag drar ner på stan oh träffar henne, sen tar vi en bussen. Självklart ville min morsa dra till "IKEA" en liten snabbis, so we do. Det slutar med att vi är där i 3 timmar och köper för 1188 spänn. Haha, så det blev inget "Rusta" idag, vilket är helt okej. Jag hade ändå inte förväntat mig tapeterna förän i början av nästa månad.
Men nu har jag en massa nya saker till mitt rum, snart är det ju alldeles klart! Bara tapeterna kvar faktiskt, sen är det dags för room-tour! :D

Jag kommer att ta bild på allt vi köpt idag, men först vill jag äta! Men nu vet ni att ni kan se fram emot bilden på sexiga nya saker och dessutom kommer det ju låttips ikväll, det är ju "Så ska det låta"! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback