Note to self, du är inte trött utan sjuk

Nu kom jag på det! Jag är inte trött... Jag är sjuk! När jag blir sjuk så funkar det som clockwork. Innan jullovet och innan påsk. Det är alltid så. Och jag glömmer alltid bort det.
Förra gpngen jag var riktigt sjuk (feber och shiet) glömde jag också det. Jag var med Lotta på stan och klagade på att jag var fett trött. Sen när jag kom hem visade det sig att jag hade feber. Förrförra gången jag var sjuk så var vädret exakt likadant som idag. Jag kmr ihåg att rubriken i bloggen lydde "spring is in the air", kolla på det! Jag skyllde på att jag var trött där med, sen vaknade jag med feber.
Jag ska sätta upp en lapp: Note to self, du är inte trött utan sjuk (innan jullov och innan påsken). Fan.
Det värsta är ju rösten... Om jag blir förkyld nu kmr jag inte kunna sjunga på 3 veckor. KUL!
På söndag är det köruppvisning btw.

Nu ska jag och Berri dra till Maxi och köpta svartvinbärssaft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback