Ordning och reda

Hej!
Jag drog inte till geon idag, för jag är inte klar med en grej som skulle vara klar för ett par veckor sedan... Så jag drog till matten och när jag kmr dit så får jag reda på att vi inte har någon svenska. NAJS F*CKING BAJS! :D

Nu ska jag sortera lite i mitt rum och organisera en fin liten lista. Visste ni att jag alltid gör listor innan jag åker utomlands? Jupp, om det är mer än fyra dagar så gör jag en fin liten lista. Där står exakt allt jag behöver ha med mig. Allt från hur många par underkläder till vilka sladdar som ska med. Jo ni, det är bra att göra sådana. Man slipper ångra sig sen när man väl är där och inte kan göra något åt saken. Jag förstår mig inte på folk som packar dagen innan de åker. JAG FÖRSTÅR INTE!
Nu ska jag skriva min fina lista. Det bästa med att skriva den i förväg är att man kan märke saker som man behöver köpa, då kanske man ser något billigt i affären nu fast man vet att man ska åka om 2 månader. Ordning och reda (y).

Idag var jag på stan och drog in på H&M och jag hittade så snygga och billiga kläder där! Saker som inte ens var på rea. Jag kom på att jag lagt de senaste 3 månaders pengar på hudprodukter e.t.c. Nu kör vi på kläder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback