Prioritera engelskan ist

Jag sket i att gå till naturen, jag kände för att prioritera engelskan ist. Nu har jag skrivit klart engelskan, vilket är awesome!
Haha, jag skulle egentligen skriva klart den i måndags, men min dator har inte "word". Jag ringde till "Media Markt" och tydligen måste man köpa word. Vrf!?
Aja, så jag drog till skolan och fixade det.

Klockan 12.30 ska jag in till stan ett litet tag. Efter det är det mattestuga.
Jag och Carro ska gymma imorgon ist, för idag finns det typ ingen tid.

Jag är hemma runt fyra och då ska jag ner i sängen och sova! Nej, inte riktigt men jag vill. Vad händer annars då? Ingenting. Inget händer, kul.
Klar med skådespelarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback