Shoesen

Nu kan jag ju visa shoesen som jag köpte för ett tag sedan. Ni har sett de svarta klackarna men det var en googlebild. Nu får ni se irl.
Här är alltså Vagabond skorna som jag köpte för 500 spänn. De är lite smutsiga nu eftersom jag använt de så mkt. Jag har aldrig ägt ett par klack som man kan ha varje dag utan att bli trött/få ont i fötterna. Så jävla awesome är de!

Här är Björn Borg-sneakersena. 200 spänn på rean (y). Ser nästa ut som converse och är lika bekväma. Jag har faktiskt inte använt de än, för jag vågar inte smutsa ned dem. Så de har legat i kartongen sedan jag köpte dem, haha!Men snart så är det riktigt vår och inget slask, då åker dessa fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback