Idag är det första mars! :D

Åh, vad härligt! Man känner ju i hela kroppen att våren är på väg. Fortfarande huvudvärk och konstigheter, men det gör inget så länge solen är framme.
Skolan var fett najs idag. Imorgon är det en ganska kort dag, så det är fett niiiice. Nu är jag så trött, men jag kan inte sova än. Jag har gitarr snart och sen ska jag hem och plugga på genetik. Får jag G- är jag nöjd!

Jag har tänkt på en sak. Jag kan inte somna. Jag kan sova, men inte somna. Lr jag har svårt för att somna. Jag ligger uppe till tre på natten. Vad kan man göra? Jag lägger mig runt tolv, sen ligger jag där i två/tre timmar och gör ingenting. Jag tror att jag ska köpa "Valerina". Men vad kan det ha att göra med. Nu när jag tänker efter så är det inte något nytt. Det har förvärrats på senare tid, men alltid funnits där. Haha, jag kan inte komma på en enda gång då jag somnat före kompisar. Jag somnar alltid sist. Nu snackar jag inte om personer som somnar fett snabbt (Alva och Berri. HAHAHA så fort man lägger huvudet mot kudden så hör man hur de snarkar (de snarkar inte, men iaf^.^)). Jag snackar om alla mina vänner. Även när det gäller mormor och mamma. Är man så for life? Inte kul isf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback