Eric Saade vann, what a surprise!

Förresten vad tyckte ni om mellot igår? Jag visste att Eric skulle vinna. Det var ganska givet eftersom låten fastnar på hjärnan, han var sist (man kmr ihåg den sista låten mest) och så är han väldigt söt.
HAn var en helt ok vinnare. Jag tykte inte så mkt om årets mello, men finalen var ändå bra. Förra och förrförra årets var ju bara skämt. Jag tyckte att alla var värdiga vinnare förutom 2 (den analfabetiska kycklingen och killen med tofs.)

Men det bästa med denna vinst är ändå vadet jag och Alex slog. Om "Popular" vann så behövde inte jag söka till "Idol" :D, om "Popular" vann så skulle Alex söka till "Idol" i år :D. Hihi, håll utkik ;)

Det var skitmysigt igår. Jag drog ju till stan runt sex och sen väntade jag och Alex på Alva och Lotta. När Lotta kom så drog vi till Hemköp och köpte snacks. Sen drog vi hem till Alex och väntade på Alva. Efter ett tag började ju mello och det vart ganska spännande faktiskt.
Situationen; Alex är galen, jag menar GALEN i melodifestivalen. Alva är också jävligt insatt, men ingen slår Alex. Lotta är...Lotta. Haha, hon sjunger och tjoar och tycker att allt är allmänt kul (y). Jag tkr egentligen inte om melodifestivalen. Det är jävligt överskattad och oinstressant. Men i år skulle jag ju sätta mig in i detta. So I did. Så jag satt ju där och var kritiskt och jobbig (så som man ska vara när man kollar på mello, allt är ju dödsallvarligt). Nu satt alla där på helspänn och Alex och Alva hoppades innerligt att Danny skulle vinna, förutom jag som visste att Eric skulle vinna och Lotta... Ja, hon drack cola (fast hon hejade på Danny hon med).
Nu blev det som det blev.
Sjunger Eric Saade bra? Nej, men det behöver man inte göra om man är med i mello. Kmr Sverige vinna i "Eurovision"? Nej, det kmr inte hända på länge. Kmr jag vara insatt nästa år? Nej, jag orkar inte. Ett år räckte bra. Det finns alldeles för mycket bra saker man kan ägna sig åt på en lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback