Snart är min drömrum (for now) klart

Så jag och morsan köpte ju lite saker till mitt rum. Nu kan jag med säkerhet säga att det enda som saknas är 4 svartvita kuddar och mina tapeter! Sen är mitt drömrum (for now) klart! Kmr ni ihåg när jag skrev att det skulle ta ungefär 6 månader, HAHA! Tji fick jag! :)
Pall

Laptopbord

Spegel

Och så lite små random saker. Solkyddskräm (bara för att påminna mamma om resan, haha ^.^ och dekorativsand (som jag har bland mina ljus)


Jag drog till "Maxi" när jag kom hem och då hittade jag så fina skor till så billigt pris, så jag var tvungen att köpa de.
Rosa canvas för 99 spänn

Marinblå/vita ballerinaskor 99 spänn

Look at the pretty rosetter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback