Skolpoliserna i min klass

Just nu ska jag chilla med livet. Jag ska spa:a imorgon tror jag, eftersom jag redan duschat idag.
Imorgon har jag bara en f*cking lektion! Egentligen skulle det vara så soft att bara få skolka, en ENDA lektion imorgon. Men, men måste iväg annars blir man hotad av skolpoliserna. Har ni såna i er skola? Jag har. Vet inte vrf men utav alla personer så har två utav mina bästa kompisar blivit utdelade det jobbet. Mina skolpoliserna = Alva och Lotta.
Så här ser de ut (ser ni dessa två, så är det bara att springa!)

Efter engelska redovisningen så ska jag dra ner på stan och shoppa lite, lämna kläder på "Vero moda" och kanske dra ner till Rusta med morsan.
Klockan 20.00 ska jag och Lotta boxas igen på Friskis. Efter det passar det nog jävligt bra med en spakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback