Vad händer idag då?

Oh, nu har vi engelska, då passar jag på med inlägg.

Vad händer idag då? Jag ska avsluta skoldagen, PALLAR INTE MED FRANSKAN SNART... Alva är dessutom sjuk! :(
Sen ska jag hem och fixa lite i mitt rum, dra till jysk och siba för att kolla kuliga saker (kuliga är kult!). Klockan 18.00 händer spännande saker ^.^. Hihi, kan inte säga så mkt än, men snart!

Resten av kvällen ska jag jobba på geo och skit, till imorgon. Imorgon på morgonen så ska jag till min läkare, sen till geon. Jag har f*cking föredrag om mina två länder, JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA! Kanske lite bra att min dator inte fungerar? Liiite.
Sen har vi matteprov, vilket är så mkt roligare. Har jag nämnt att jag älskar tvåan i gymnasiet?

Nej, nu ska jag gå på toa *intresseklubben antecknar.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback