What are the words

Hejsan! Det blir lite sena uppdateringar, but it's okay! :D
Jag kom hem runt fyra oh kollade på TV och åt mat. Morsan har upptäckt att man kan kolla på filmer gratis! Haha, så min dator har varit lite upptagen ^.^

Runt sex kom Berri till mig med Lantchips som kostar 10 spänn på maxi just nu guys! Vi käkade och spelade oxie. Asså vårat nya häng är där, haha. När man skriver och märker att något skrivit exakt samma sak 1 sekund tidigare, så dampar man, believe me!

Hon drog för 40 minuter sedan och sen dess har jag varit ute med Tira. Jag köpte Marabouchoklad med mangosmak som också kostar 10 spänn denna vecka! You guuuuys! :D

Nu ska jag käka den och sen uppdaterar jag med 3 nya plagg som jag fick av morsan idag ^.^
Denna cirkulerar just nu på facebook. Mkt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback